Äntligen hemma!

Sitter nu framför tvn med datorn framför mig och är nyduschad. Ibland är det så himla skönt att komma hem trots man har haft det jätte roligt. Det har varit en intensiv helg som började ganska sjukt med en operation fredag fm och avslutas med mysig middag, lite gräsklippsåkning samt mys med vovvar i Örebro. Däremellan 2 utgångar och en konsert och många mysiga luncher, middagar och små fikor. (kan man säga fikor??)

Imorgon är det måndag igen och från och med  nu har jag ju många planer att sätta i verket! Det började ju faktiskt redan i fredags med operationen. Men utöver det är det mål med ridningen som ska påbörjas, personliga relations och kommunikations mål och ska nog även göra upp en plan/målsättning för min träning. Det blir lättare att motiveras om man kan se vad man har tänkt sig med det man håller på med om man ser ljuset i tunneln. 


Ja sen var det ju det med jobb. Det ska jag också fixa ett! Nu blev jag trött på riktigt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0