Det där med MÅSTEN....

Nu har jag gjort dagens alla viktiga uppgifter och det känns som en sten har lättat från hjärtat. Varför ska det vara så svårt att ta itu med vissa saker? Så fort det är ett MÅSTE med i en meningen är det som att paniken slår till i mig och jag vägrar göra något alls. Men idag gjorde jag det ändå och allt känns lite lättare. 

Nu, eller kl 19, ska jag ut och springa. Det har jag lovat mig själv att göra idag. Det är inte ens ett måste utan ett löfte. Men först ska jag titta klart på Jamie Oliver på femman! Man blir alltid så sugen på att laga mat när man tittar på hans program. Får kanske plocka fram något som kan tillagas idag och ätas imorgon...?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0