FEST i Stockholm skärgård i kväll!!!!

I kväll är det dags för fest någonstans i skärgården utanför Värmdö! Är för tillfället väldigt helt oredo! Sitter med kläder som vandrat runt i stallet de senaste timmarna och MASSOR med grus mellan tårna. Har ingen aning om vad man kanske ska äta innan man ska börja dricka. OCH vad har man på sig på fest i skärgården där man inte känner någon, vet hur länge man ska vara där eller vad för slags fest. Egentligen är jag mest bekymrad över vad man ska ha på sig för skor för kvällens händelser. Skulle vilja ha ett par sådana lårhöga stövlar även om det kanske känns lite vintrigt än så länge.

Dags att slå på någon musik kanal och börja fixa till mig! Trots allt första gången på 1,5 vecka som jag får sminka mig!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0