Frukost nästan på sängen

Jag vaknade och hör hur någon håller på och diskar sen fixar tio min sen diskar IGEN och gör något i några minuter sen diskar ÄNNU en gång! Allt tar ca en halvtimme och jag orkar inte resa mig ur sängen. Sen kommer C in och säger att det är dags för frukost och det blir inget om man inte äter NU. 

Väl uppe så är det uppdukat på våra nya laptrays med American pancakes och croissant! Kan knappast börja bättre en lördag morgon när det öser ner ute!

Bild härifrån: http://www.bbcgoodfood.com/




Om några timmar blir det nog lite inomhus aktiviteter som att shoppa, träna, se film och sen hitta på något med mamma efter hon är klar med sin hundutställning i Södertälje. Ska ju defintivt träna idag när jag får kommentarer om att bara träna hårdare! Då är det väl det man ska göra även om det tar emot...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0