Idag....

Idag är sista dagen på sommaren. Imorgon börjar allt seriöst igen! Jobb, skola och massa annat som har med hösten att göra. Det verkar som vädret redan har ställt in sig på att det är höst också! Det blåser och sak börja regna! Ganska mysigt men det lär det väl vara i ca en eller två timmar bara.

Om några/någon timma är det dags att åka till stallet och ta itu med Narissa och sen efter det träna lite på Sats i Haninge. Men först ska jag se reprisen på "the Rachel Zoe project" och dregla lite över alla kläder och SKOR! OK inser nu att det var ikväll det sändes. Jaja, fritt fram att åka och använda dagen till det bästa!


Kommentarer
Postat av: terese

Haha! Ja men tyvärr blir det inte så ofta..men jag ska bättra mig :) När får jag komma o klappa pållen då? Blev ju så hastigt sist (plus att det haglade..) Ta hand om dig! Kram

2009-08-16 @ 18:02:17
URL: http://terexce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0