Nörd varning!

Eftersom jag åker tåg varje dag till och från stallet har man ganska mycket dötid att ha ihjäl. Då har en dålig vana kommit fram.... En ganska nördig sådan också. Mobilspel. Och inte något roligt mobilspel där man ska lyckas ta sig igenom en bana eller få höga poäng osv. Nä mitt roligaste är patiens. Fyra olika sorters patiens. 

I mobilen blir inte patienskorten speciellt stora. Innan satt jag alltid och spelade precis fram till min station. Men jag insåg ganska snabbt att det inte var någon höjdare eftersom min ögon har en tendens att spärra upp sig vid koncentration (ligger i släkten). Så nu slutar jag alltid en eller två stationer innan så man inte stiger av på stockholm södra och folk tror man tillhör någon av A-lagarna på medborgarplatsen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0