Gårkvällen blev ...

Gårkvällen blev inte riktigt som utlovat.... Vi blev kvar hemma hos mig istället. Satt och drack på balkongen och hade det trevligt. Jag lärde mig ölspelet för ungefär 5:e gången i mitt liv. Är ingen höjdare på att komma ihåg sådant. Meningen var att vi skulle gå ut men eftersom klockan bara blev allt mer och man blev mer otaggad (läs astrött).

Eftersom gästerna spenderat en vecka på "eurotrip" har vi haft en lat dag idag. Runt 12 åt vi frukost på Waynes Coffee för att sedan strosa runt på söder med riktning mot Eriksdalsbadet. Men där var det ALLDELES för mkt folk för att ens sätta sin fot där. Tyvärr inget badade även om jag för en gångs skull ville idag. Jag har blivit väldigt sugen på att bada sedan vi var i/på Grinda. Måste nog göras om!

Vi har även vandrat ända bort till Gullmarsplan idag för att få en liten syn av Hammarbys hemmaarena. Ja jag såg då inte mycket....

Nu sitter jag själv framför tvn och planerar för följande vecka! Och tydligen ska jag hjälpa mamma med att välja ut en av valparna från C-kullen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0