Planeringstadiet igen...

Igår lyckades jag tillbringa ännu en dag i stallet. Hela dagen såklart. Vi satt och planerade flytten tillbaka till Skåne så vi ska slippa gå i personliga konkurser! Planerna och idéerna var MÅNGA! Vissa mer troliga än andra. Men utan idéer är det svårt att ens börja! 

På torsdag kommer mamma på besök med en av vovvarna. Hon ska vara här för att gå på någon utställning och sen umgås de andra dagarna med mig! Fast på fredag kväll ska jag och C åka luftballongsfärd över Stockholm! Det ska bli spännande om man ens kommer våga titta ut över kanten!  

Ska alldeles strax ge mig in i registreringen på kurserna jag anmält mig till.... 


 

luftballong.jpg

 


Kommentarer
Postat av: terese

Åhh jag vill också åka luftballong!! Men Christoffer är en sån jävla pussy så han vågar inte :( Berätta hur det var sen! :)

2009-08-18 @ 21:23:28
URL: http://terexce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0