Början av veckan...

Imorgon, tisdag, kommer jag få hem två tycken saker som är väldigt viktiga i mitt liv! Första är C som har varit hemma hos sina föräldrar över helgen (ja jag vet att jag är gnällig att det bara var 4 dagar) OCH sen får jag min nya bil!!!!! Gud vad jag längtar efter den! Har varit utan bil i över en och en halv månad! Man blir lite lätt handikappad utan men jävlar vad fort man börjar gå!

Idag, måndag, ska jag först vakna lite mer till liv. SEEEEN ska det sökas jobb. Därefter blir det nog träning på SATS i Haninge. Ska tvinga med mig Tessan och hoppas hon läser detta. Därefter blir det stallet och ska fortsätta framtidsplanen om OS. För tillfället känns det väldigt långt bort. 

Nu ska jag skriva  och uppdatera mina mål för veckan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0