Kaffetörstig-arg!!

Jag förstår inte varför all otur slår till ungefär samtidigt...? På en och samma dag lyckas jag få urinvägsinfektion, både C och mamma lämnar mig för att jobba respektive åka till Skottland och NU får jag inte dricka kaffe! Jag kommer snart få ett frispel på huvudvärken och solen som gör mig mer eller mindre blind... Dessutom (inte alls så arg idag..) måste jag skriva ihop ett personligt brev om hur duktig och trevlig jag är. Just nu är jag ALLT annat än trevlig!!!

Kaffetörsten talar kanske lite väl mycket idag.... Kanske ska ut på promenad med Shirrin (vet ej hur det stavas) som Tessan lät mig ha idag. Måste varit på ett fantastiskt humör i stallet idag :)  



Denna hade suttit så fint nu! Drack den på Forum Nacka i lördags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0