Snurrig i huvudet på morgonkvisten!

Jag gjorde ett försök igår till att gå och lägga mig tidigt. Gick jätte bra ända tills jag skulle släcka och somna... Det är sjukt svårt att somna när man plötsligt blir pigg igen. Så imorse (rätt nyligen) när klockan ringde var jag HELT yrvaken. Jag gjorde ett försök till att gå ut på en morgonpromenad men det slutade med att jag fick vända. När jag skulle hälla upp mjölken till kaffet blir det bara klumpar... Ägget delade sig på mitten när jag skalade det. Jag har iof sig lyckats betala en faktura. Man får hoppas den gick till rätt bolag!

Nu har jag tittat lite på Montel Williams show eftersom det är det enda som är på tv vid denna tiden. Tydligen sista avsnittet och han gråter som vanligt... Alltid så dramatiska avsnitt och han blir alltid så berörd på ett eller annat sätt. 

Igår lovade jag att blogga om en sak som MP hittade till mig. Förstår INTE varför han tyckte att jag skulle ha den??? Bara för att jag FORTFARANDE älskar rosa och allt som glittrar!! Det är ett rosa tangentbord för blondiner! OCH det pratar! Man kan dessutom spela små melodier på siffrorna till höger. (OJ, jag låter verkligen blond när jag skriver om det...)



Det finns här: http://www.fluffbabes.se/fluff/details/FLUFF427.asp#


Men jag är ju trots allt blond numera även om Tessan försökte ändra det häromdagen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0