När man saknar hemma lite...

När man saknar allt man har där hemma brukar jag sitta och titta igenom alla bilder man har på datorn som är på familjen och på saker osm har hänt under det senaste året. Då inser jag ju att det har varit ett väldigt roligt och upplevelserikt år här i Stockholm. OK, än så länge bara ett halv år plus lite till. Även om allt med hästar, bil och boende blir 10 ggr jobbigare att fixa och sköta här uppe kommer jag ha sjukt svårt att flytta ner till Skåne igen. Där vet man ju varje dag vad som kommer att hända och man har sett det mesta. Här är ju allt mer äventyrligt. 

Men vad som inte finns här är tryggheten som man har när man har nära hem till sina föräldrar eller bara tryggheten att veta var allt finns och hur det fungerar mm. Sen vet jag hur snabbt jag tröttnar på det också....

Men just nu saknar jag iaf "hemma" lite....


Varför hittar man bara bild på storm??

Hemma...


Mummy & Daddy


Ofta det är så här i skåne....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0