Dagens mål: arbete

Måndag morgon. Förmiddag. Sitter just nu och tittar på Rachel Ray och ska snart förbereda mig för att åka ut till stallet. Idag ska jag lägga mycket tid på att söka jobb. Det är mitt huvudmål för dagen. Har redan börjat så smått. Men det tar ju som sagt lite tid!
 
I lördagskväll firade vi min födelsedag alldeles för många dagar för tidigt men eftersom familjen för en gångs skull (nästan) var helt samlad fick det bli då! Det blev många bra födelsedagspresenter! Mycket var till skidresan som går till Norge under nyår! Man blir hemskt sugen på att åka när man har så fina saker. Det blev ett nytt skidställ, pjäxor och skidhandskar, så det enda som fattas nu är "accessoarer" (mössa, hjälm och skidglajjer)! Sen fick jag en massa bra saker jag hade litet behov av!
 
På väg ut mot stallet idag blir det en runda med Khan som jag har hemma. Vi ska stanna i Käglinge och gå i naturområdet där. Tydligen ska det vara mysigt. Läste även på hemsidan att de har massa olika grodarter där. Tur det är vinter annars vet jag inte om jag hade gett mig ut där. Grodor är vackra men äckliga i verkliga livet. Svimframkallande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0