Dagsbestyr

Av någon anledning får jag alltid lust att skriva här på morgonen. Under dagen känns det som om man slösar bort tid om man sitter och skriver. Inte för att jag har så hemskt mycket att göra direkt men ändå. Jag har lyckats styra upp sovrummet så det har blivit JÄTTE mysigt. Köket har börjar också visa en bättre sida. 
 
Inatt vaknar jag av att det går två billarm på parkeringen vid mig. Tydligen började det regna så mycket att de gick igång! Jag var helt säker ett tag att min egen lilla Colt blivit stulen! Den som gick så lydigt igenom besiktning och allt! Besiktningstid som jag var på väg att glömma för ca 3 ggr i rad de senaste veckorna. Men denna gången blev det för sent att omboka! 
 
Dagens bestyr består i att bli injicerad med svininflu och som vanligt hästar, lägenhet och möjligtvis IKEA. En joggingtur bort till Bulltofta i dagsljus kanske till och med kan bli av! Men att boka in mer än ter saker om dagen är inte lönt har jag fått lära mig. Allt utöver tre saker får man se som bonus!
 
Nu är det dags att bege sig ut på landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0