Klagar på allt

Jag har varit extremt uttråkad sen jag kom hit. Eller ok. Jag har varit EXTREMT uttråkad den senaste veckan. Innan dess har det inte varit så farligt eftersom det har varit en del att fixa med. Men denna veckan är jag dessutom helt ensam, förutom hundarna såklart. Det känns som jag inte har något vettigt att skriva eller låta resten av världen få läsa. 
 
Som tur är kommer det inte vara så här alltid! Eller inte förrän jag har hittat ett jobb eller tills skolan börjar i januari. Det är nästan så att jag funderar på att påbörja min C-uppsats bara för att ha något att göra.... Och den ska egentligen inte skrivas förrän om 1 år ungefär. 
 
Sen jag kom hit har det blivit mycket te drickande! När man kommer hem från stallet är man sjukt nerkyld och då fungerar te som en bra värmekälla! Har en kopp brevid mig med grönt te. Smakar faktiskt äckligt. Alla goda har tagit slut. Får införskaffa mer imorgon! Kanske anstränga mig oh åka till höllviken för att glo på den nya gallerian det är så sjukt mycket reklam för. 
 
Ok, SLUT KLAGAT för idag!!!
 
(BTW: glömde säga att det stormar och regnar....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0