Full frys o kyl

I morse när jag vaknade blev jag sååå sugen på att äta frukost på stranden! Att sitta vid ett fint dukat frukost bord i värmande sol. Äta en god hotellfrukost med buffé där du kan i prinicip välja vad som helst! Min frukost idag fick ätas bland flyttlådor, prylar och skräp... Lidl-flingor...
 
 
Saknar inte glasögonen dock! :)
 
 
Som tur va kom mamma hit i eftermiddags och vi har lyckats röja upp i lägenheten! Så härligt! Det är fortfarande mycket som behöver placeras på "rätt" ställe och saker som ska till vinden. Sen i helgen blir det att hämta saker från mitt gamla hem i Norra Håslöv! 
 
Efter allt urpackande köpte mamma och jag mat! Det var en tidig födelsedags present. Jag hade önskat mig en ful frys och kyl! SÅ härligt när man kan välja lite vad som när man ska laga mat. Jag känner mig alltid lite rik när jag har ett fullt kylskåp! 
Nu är det dags för mig att bege mig till SATS och sen ta en liten drink med kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0