Mitt 100:e inlägg...

... blir lite av den mer negativa sorten.... 
 
Idag har inte varit en speciellt uppiggande dag. Vi kan ju börja med att det varit mer eller mindre skymning hela dagen. Inte ens en liten gnutta sol har man kunnat få se eller lite av en ljusare nyans på molnen... Som vanligt på en måndag blev jag dessutom lämna för att leva som gräsänka under hela veckan. Aldrig speciellt poppis. 
 
Inför resten av veckan har jag inte heller några direkt roliga planer. Eller inget jag ser framemot. Förmodligen är jag säkert jätte trött men känner inte av det. Vill bara slippa denna dagen och börja på en ny med lite bättre humör, mer energi och lust att ta itu med saker. 
 
Helst av alt hade jag bara velat skrika högt och argt på någon och sen äta någon typ av mat. Onyttig helst. Om jag hade velat må lite bättre (vilket jag egentligen vill) skulle jag gett mig ut och springa en sväng och sen dricka någon typ av te... Men det skiter jag i idag! :)
 
Det är ju snart ny dag om man snart går och lägger sig....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vissa dagar vill man bara gå och gömma sig,men jag hoppas dagen idag,tisdag, var lite bättre,en skön kommentar av dej som jag skrattade åt:"...men det skiter jag i!" och där med basta liksom,du har en skön självinsikt,Lisa!!!!

Kram på dej!!

2009-12-01 @ 17:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0