Varför är jag uppe och pigg?

Jag vaknade precis och kan verkligen inte somna om! Hur kan det vara möjligt när man kom hem kl 0030 inatt? Jag, C och Tessan tog en liten sväng på stan för några drinkar! Vi var först på Grappa, sen träffade vi lite fler kompisar på Koi och därefter en sista runda till Fridays. 
 
Det var ganska mycket folk ute med tanke på löning i onsdags och dessutom var ju Idol på Malmö Arenan. Men de såg jag däremot inte en skymt av. Men jag vet ju inte heller vem de är så det kan förklara allt. Såg en liten snutt på tvn från Arenan och den är GRYMT stor! 
 
Min mage kurrar.... Nu kanske man ska äta lite frukost och försöka få upp sin respektive. Trots allt lördag och en ny dag! 
 

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tänk om man kände sig så pigg som din figur varje morgon - hade varit "toppen" !!

2009-11-29 @ 18:00:39
URL: http://www.kennelextras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0