Vilden i stallet

Precis hemkommen och ätit lunch för dagen. Magen var så tom att den kluckade och värkte! Och man lyckas bli på sjukt dåligt humör då också! Men nu känns det lite mildare igen. 
 
Tog med mig kameran till stallet i hopp om att ta några bilder. Men upptäcker rätt fort att batteriet var slut. Typsikt mig att missa det! Fick bli lite bra upplevelser som inte lever vidare på bild! Gick med den lilla unghästen som inte är så liten längre och inte alls så lugn och timid heller! Även om hennes fraktur i bakhoven ännu inte är läkt ska hon hela tiden testa gränser. Så idag, när hon skulle få sin halvtimmas skritt, stod hon på bakbenen ungefär tre ggr! Sista gången blev jag så arg på henne att hon gick snällt och tuggade precis bakom mig för att visa hur "liten" hon var. 
 
Om några timmar är det dags för mig och Tessan att bli vaccinerade! Vi har ju trots allt inte tid att bli sjuka något mer i år! 
 
"Lilla" fina Prima Isadora

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0