Mysmorgon

I morse ville jag har lite mys känsla så jag tände några ljus istället för att tända massa lampor. De är så ostrategisk upphängda här så de lyser upp sjukt mycket! Och grannarna får full insyn när det är mörkt ute. Inte min cup of tea! 

 

I helgen var vi och hälsade på i Skåne och fixade en stallplats till min stora fyrbening. Ja massor av andra bra saker hände också men stallplatsen var det mest positiva för mig. Imorgon ska jag ut och resa lite igen. Hälsa på syrran i grannlandet Norge. Oslo för att vara mer exakt. Jag har nog aldrig varit där åtminstone inte vad jag kan minnas. Sen helgen därpå kommer syster yster på besök här hemma! Har massa bra saker planerat!

 

Mitt hår ser faktiskt just nu förjävligt ut! Eller min lugg!!! Den är för kort, för ful och helt opassande för mig. Men färgen passar mig ju bra. Nu vet jag iaf vad jag ska säga att jag INTE vill ha till nästa gång jag ska va hårmodell. Nu får jag gå med mössa, pannband, keps och sjal i en månadstid. Jag vägrar visa min fula lugg. Jga hoppas verkligen inte det ska bli tid för något program nu... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0