Packning

Jaha, då ska man packa... Av någon anledning lyckas jag alltid åka men en jätte bra packning (kanske lite för många par skor) sen när jag åker hem är packningen i jätte oordning och inget får plats längre! Och då har jag inte ens köpt något nytt!! Mycket konstigt. Så idag får jag nog se till att packa en väska med lite xtra utrymme.
 
 Tåget till Göterborg, där jag ska fortsätta resan mot Oslo, går vid 12.10 imorgon. Innan dess ska jag ha varit och ridit, lämnat bilen, och gjort mitt omöjliga hår i ordning. Det får nog bli en sjal eller något så luggen inte syns. Den ska INTE få luftas imorgon! Det tar nog tid innan den får göra det. Jag har däremot blivit mycket nöjd med att gå mer mot brunett igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0