Var är min hustomte när jag behöver honom som mest?

Det är jobbigt att vakna av väckarklockan och bli väckt mitt i en dröm. En dröm som dessutom känns så verklig... Jag bor på kvarteret oron så det är väl inte så konstigt att jag sällan sover djupt. Det blir inte bättre när det är stjärnklart på nätterna.

Igår satt jag och skrev ner alla saker som hade hänt under året och lite detaljer på större händelser som bara utspelats sig en gång. Jag trodde inte att det skulle vara så känslomässigt som det blev. Men det har hänt en hel del saker kom jag underfund med. Emellanåt hade jag gråten i halsen och ibland med ett stort leende på läpparna när man tänkte tillbaka. Det tog en timma att skriva och då fick jag inte ens med hälften. Bara de viktigaste delarna. Jag blev grymt motiverad att fortsätta skriva om saker och ting så man har till man är äldre.
 
Nu när jag steg upp ser jag att frysen stod på glänt... IGEN! Får väl avfrosta den när jag är hemma från Norge igen. Jag saknar en hustomte som löser sådana saker åt mig! Jag glömde min tomte familj på gården när jag flyttade. Dags att leta upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0