Måndagsmorgon har guld i mun...

Jag vet inte riktigt varför men min kropp har bestämt att jag ska UPP kl 0554 då solen precis har ploppat upp på ytan... Jag vet inte riktigt hur pigg jag var på det imorse... Iaf inte längre. Jag blir inte piggare heller känner jag. Kaffet hjälper inte, frukosten hjälpte inte. Möjligtvis lite motion kan hjälpa. Men det orkar jag inte ta itu med ännu!

Helgen har som vanligt inte inneburit ledighet men massor med kul grejor har jag gjort iaf! Tävling båda dagarna och träffat massa kompisar som jag inte sett på länge! Nu får man bara vila upp sig lite i veckan mellan tentor och seminarium. JIPPIE :) (Överdriver för att bli piggare! Det brukar hjälpa!)


Kommentarer
Postat av: pia

Ja, dumt att vakna såå tidigt!!!!Ha en bra dag,Lisa!!!

2010-04-19 @ 08:52:16
Postat av: Lisa

Ja och det är LIKADANT varenda dag :) Skönt att jag somnar tidigt på kvällen iaf!

2010-04-21 @ 08:24:40
URL: http://glasogonfri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0