Nagelbekymmer

Jag har under en tid fixat mina naglar, byggt på de alltså. Eftersom det tar rätt hårt på de att vara i stallet (även om jag vägrar erkänna det) så har de ramlat av... Och nu i söndags kväll när jag satt lite lätt stressad och skrev min reflektion om vinterutbildningen började jag pilla på de... Nu har jag inte några vackra naglar längre och dessutom är naglarna lövtunna och JÄTTE ömma... Jag kommer nog förmodligen inte kunna göra nya förrän naglarna växt ut heller för idioten som gjorde mina naglar senast filade ner de så de blev röda!!

Nu om nåogt lite roligare! Skola idag! Det är dessutom sol och det blåser inte! Så mycket.

Kommentarer
Postat av: pia

synd på dina snygga naglar.....

2010-04-13 @ 16:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0