När dagen inte blir som man tänkt sig...

... då börjar man fundera på vem som inte vill en väl...

Det blev inget möte på skolan. Har alltså ingen aning om vad som ska ske med mig. Istället har jag varit hos veterinären med Narissa hela dagen. Jag har nu en häst med ett dåligt knä som kanske måste opereras. Inget definitivt svar förräns nästa återbesök... Min vackra Narissa...

I höstas hade jag en 2 åring med "bruten" hov. Men det läkte som tur var så småningom ihop så nu har jag en 3 åring som precis blivit inriden och ska visas om en vecka. Lite halv knackig kondis och ingen höjdare på hinder men trava och galoppera kan den! Läkte hon måste Narissa kunna läka ihop hon med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0