Sådär lite allt möjligt...

Vi har börjat en ny kurs och den handlar om träningsfysiologi! Det var en ovanligt bra föreläsare! Men en sak som jag inte riktigt var beredd på var informationen hon gav om fett. Ett kilo fettvävnad på kroppen innehåller 6000 kcal. Det innebär 3 dagars matintag för en kvinna... Ganska sjukt!!

Jag har glömt köpa kaffe nu i ca 3 dagar och har försökt lära mig att tycka om presso kaffe under dessa dagarna... Jag har ännu inte lyckats börja tycka om det... Smakar mest kaffesump... Åtminstone det jag har hemma.

Tydligen blev vi lediga resten av veckan vilket är mycket skönt då jag har lite att ta itu med i form av skolarbete. Men det känns mycket trist att sitta med skolarbete när det är strålande sol ute... Får väl ta det i omgångar för det kryper redan myror i benen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0