Ansiktsprotest

Det är två plusgrader ute och jag är överlycklig! Äntligen smälter snön undan! Långsamt går det men allt har sin tid! Det kanske till och med nästan inte syns något av det på tisdag när jag kommit hem igen! Idag efter skolan ska gå åt till att packa och städa samt fixa lite småsaker på stan..

Jag hoppas de har lite mer sol i Rom än här! Mitt ansikte börjar verkligen protestera över vädret och stress i en härlig kombination. Normalt sett har jag bra hy i ansiktet men nu är det precis som om det har ploppat fram 20 st små blåsliknande utslag... Av någon anledning är det bara jag som ser de... Men jag är helt säker på att de ska försvinna de kommande dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0