Carpe diem!

Det är väl fantastiskt vad livet kan bli ljusare och klarare bara av en god nattssömn! Jag var lite lätt dåligt humör igår kväll och ganska negativt inställd till allt som ska fixas idag. Men efter lite omplanering och sömn känner jag mig redo att ta tag i det igen! Det händer ju trots allt övervägande roliga saker idag som; träning, förhoppningsvis en bra häst, coach plugg, sumobrottning och bästa treaten VARJE vecka! C kommer hem och planer för Rom ska smidas!

Visste ni att 70-90% av våra tankar är negativa! Jag ska få ner mina till i alla fall 60%! Livet är en engångsföreteelse!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv; Taack <3 Ja mot beställning, har dock en kort paus nu för jag har så många på kö ;P

2010-02-25 @ 08:55:20
URL: http://thingsyouremember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0