Dags att ta tag i dagen!

Sitter med min kopp med kaffe i ena handen och skriver! Har precis petat i mig lite frukost! Magen protesterar eftersom det blev en hel del mat igår... Var hembjuden till mina föräldrar på brunch och det var väl egentligen inget som smakade direkt äckligt. Tyvärr.

Ska snart ta ett stort kliv in i duschen för att fräscha till mig inför skoladagen som börjar om ca 1,5 h... Men med mitt tidsperspektiv kommer det att ta längre tid. Sådana här dagar när det är minus grader, snöigt och dessutom sjukt tidigt funderar jag alltid xtra mycket på om man inte ska skita i föreläsningarna när de inte är obligatoriska. Men idag vet jag iaf att det är en rolig förläsning! Då är det värt det! Dags att ta tag i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0