Farligt farligt!!!

Året första tävling gick definitivt över förväntan! Framridningen gick så bra att jag nästan tappade hakan. Narissa som aldrig går stadigt fram utan gärna ska småbråka lite hela tiden var helt still med huvudet och arbetade grymt bra bakbenen samt rygg! Dessutom såg hon ut som en broiler i jämförelse med de andra hästarna!! Inne på tävlingsbanan var det en annan historia.... Hon fick syn på domaren när vi kom in.... De sitter vid ett litet bord längst ner i ridhuset. VÄLDIGT farligt... Då blev hon spänd som en stålfjäder... Men det är bara träning och vana så kommer det försvinna. Då blir vi FARLIGA :)
 
Skulle precis nyligen åka till stallet och packade in mig och hunden i bilen. Då har en viss pojkvän parkerat (läs klämt) in den mellan två bilar och bilen får ABSOLUT inget fäste i snön.... Det resulterar i att jag inte kommer iväg... Väntar nu på mamma som ska hämta mig så vi kan åka till stallet.

Ska nog ta mig ett litet mellanmål i väntan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0