Förbereder mig för vad som komma skall

Tidigt lördag morgon kommer jag och C att bege oss mot Rom! Det ska bli underbart! Just nu kan jag inte annat längta. Sitter och har precis skrivit klart ett paper för skolan och funderar väl egentligen på saker som ska göras härnäst. Innan resan är det en del saker att förbereda. Bland annat fixa tvätt och städa, men många skolsaker. När vi väl är hemma har jag direkt en tenta och en examination.

Examinationen ska jag ha i foxtrot!!! Och jag är ännu inte säker på om jag kan den eller inte. Men alla verkar lika förvirrade som jag så det är skönt! Det jag fasar för mest är inräkningen till musiken! Det är jag inte riktigt made for... Det löser sig! Först måste Rom bara ta mig med häpnad i några dagar!!!



Bild från: www.resegruppen.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0