Idag, denna dag...

Har haft en ganska lång dag och den är inte slut än på ett tag... Skolan fick sina timmar mellan 10-15 och innan det hann jag springa och plugga lite! Sen efteråt har jag hunnit intervjua en person för skolarbete och ridit mina pållar. Kom hem halv nio och har nu ätit klart (halvtimma senare)! extra drygt att göra middag när man inser att det faktiskt bara finns några bitar pytt i panna kvar! blev improvisation med knäcke och massa smörgåsgurka!

Det har varit en bra dag! Med roliga saker som har blivit gjorda! Bra träning, bra ridpass, bra intervju och goda nyheter! Jag kommer känna mig hemskt nöjd när jag dyker ner i sängen om ca 1,5 h. Bara lite kvar att stå i idag!


Kommentarer
Postat av: alice

Snygg blogg !!!!



XOXO



/Ali <3<3

2010-02-24 @ 15:20:08
URL: http://summergirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0