Nördstatus!

Förra veckan lyckades jag göra en luftresa! Det var bara några meter upp i luften men innan landningen lyckades jag slå mig. JA innan! Lillhästan kastade av mig... Det blev mega blå märke på insidan av benet och dessutom en smäll på ena sittbenet. Det ända jag känner av nu är sittbenet. Det gör ont att sitta, gå för snabbt och stödja med hjälp av den gluteusmuskeln.... Den börjar störa mig. Jag vill inte ha ont! Mina sjukdomsdagar/skadedagar är bara retfulla när de övergår 4:e dagen!

På lördag blir det en uppiggande resa till ROM!!! Men innan dess ska det hända massa roliga saker framförallt i skolan (JA, jag menar allvar nu med!) Vi ska ha ett seminarium på fredag och inför det ska det göras intervjuer om stress och målsättning! Ska bli jätte intressant! Jag känner att jag är på väg att bli en coach-nörd! Har man inte glasögon längre får man söka nördstatusen på annat håll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0