Värme.... värme... Finns den kvar tro?

Hemma från en lång dag i skolan! Men väldigt givande! Bröjde med prestationspsykologi och pratade idag om stress och hur manska hantera den vid tävling osv. Sen var det snack om koncentration och refokusering. Märks att man behöver träna på en del saker i båda de färdigheterna! Jag ska alldeles strax (efter min middag) sätta mig ner och skriva ner lite mål för olika områden i mitt liv just nu. Två viktiga huvudpunkter som jag vill få framgång i för tillfället. Det är HÄSTARNA och SKOLAN.

Ja och så snöar det IGEN. Första gången jag skrev om snöväder var typ i oktober... When will it end?!?!?!?


Hade uppskattat detta klimatet mer...

Jobbigt att titta på semester bilder idag... Känns för overkligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0