Fredags

När jag tänker efter på gårdagen så har jag hunnit med så väldigt mycket! Något man aldrig tror när man väl är mitt uppe i det! Först på morgonen skrev jag en tenta! Med kanske inte så bra resultat... Men deet visste jag när jag kom dit. Jag har varit tvungen att prioritera annat den senaste veckan! En resa till Rom, pojkvän, hästar och dansexamination! Plugga kan man göra senare i vår med!
Igår eftermiddags upplevde jag våren på allvar för första gången! En fika i västra hamnen på Espresso House, i solen, i lä! Det var så varmt och skönt att jag nästan för en stund trodde jag var tillbaka i Rom för där är den enda riktiga värmen jag upplevt detta året.

Senare på kvällen blev det ett besök på restaurang Brogatan. Jag åt sniglar för första gången!! Smakade mest vitlök och örter och lite gummiaktigt. Sköljdes glatt ner med lite champange! Det var en så härlig dag igår! Den kommer jag bära med mig en lång tid framöver.
Idag är det strax dags för stallet och sen ska det anordnas en liten tripp till Fields. Några försenade födelsedagspresenter ska inhandlas idag samt lite annat smått och gott! Nä, men stallet väntar nu om man ska få något mer gjort idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0