Uppdatering på hemsk vecka!!

Uppdateringen sker inte här om jag inte är på ett någorlunda bra humör. Just nu är jag inte det. Denna veckan har varit sjukt jobbig och det enda positiva är att jag orkat med den så här långt! Det har varit allt i från pojkvän som har tagit sina resväskor och stannar borta ett halvår till bedrägeri med Visakort! Hästarna har varit odrägliga, parkeringsplats utanför hemmet har varit icke existerande (finns alltid nån annars!), examinationer i skolan och förberedelse för en 10 dagar lång vinterutbildning med min klass... Ovanpå allt har jag fått en sinnessjuk förkylning...

Det finns dock två små saker som gör att man kan få något positivt utav denna veckan! Examinationerna klarade jag GALANT! Det är 2 plusgrader ute!



Saknar denna lilla skrutten som har fått spendera senaste tiden hos mamma eftersom jag knappt varit hemma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0