Önskelista ett halvår i förväg...

Jag brukar alltid, någon gång i februari, komma på saker som jag VERKLIGEN behöver men som ofta är rätt så dyrt. Min födelsedag är ju dessutom i december så då får man vänta ganska länge plus att jag inte riktigt kan köpa sakerna på mitt lilla studielån. Men i alla fall så har jag i år lagt till på min önskelista ett par nya dressyr ridstövlar! Det enda är att jag insåg för ungefär 10 min sen att jag inte kommer ha någon nytta av de i år. Så nu är jag tillbaka till ruta ett igen... Men jag funderar på om jag inte ska önska mig en premunation på en tidning. Det är helt underbart när de dimper ner i brevlådan med en månads mellanrum och man hinner glömma att man skulle få en!

 

Stövlar från www.myone.se 

Kommentarer
Postat av: pia

Men du...."Önska önska runt i ring önska kostar ingenting...." Men visst kan du väl få nytta av ett par ridstövlar i år? Tror du inte det? Mina boots är toppen!Har dom varje dag på jobbet,jättesköna!Glömde säga att du får hälsa mamma och tacka!!Hur är det med blodtrycket?

Kram

2010-05-05 @ 08:20:36
Postat av: Lisa

Vad kul att du gillar skorna för det jag med och mamma med! De är underbara! Blodtrycket ja... Började äta järntabletter igår och se om det blir bättre under närmsta veckan!

2010-05-06 @ 06:33:24
URL: http://glasogonfri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0