Virr virr

Min kropp är inte i balans just nu! Ena dagen jätte pigg med sjukt mycket energi och glädje, andra dagar så bara snurrar världen när jag reser mig ur sängen och då är det precis som om inget funkar den dagen! Idag har varit lite så men som tur är har vissa saker fungerat åtminstone. Jag har normalt sett ganska lågt blodtryck men på senare tid verkar det som blodet håller på ta slut. Det känns som det får bli att ta itu med nu under veckan. Något samtal till vårdcentralen förmodligen...

Under veckan händer det saker av väldig variation; 3-års test med Isadora, massa pluggandes till kommande seminarium och tentor och utöver det har nedräkningen för C's hemkomst börjat! (Imorgon 42 dagar) SÅ egentligen är det noll variation från vanlig vecka när man tänker efter.

Det här  inlägget är lika snurrigt som jag känner mig!
Isadora i "tävlingsuniform"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0